Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg gir far komplementer når han gjør noe som kan ses på som posetivt. Problemet er bare at han aldri noen gang har sakt noe positivt om meg som mor :-(
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg gir ikke direkte komplimenter til bf til sønnen min, men han vet at jeg syns han klare seg fint, for jeg har aldri klaget på han på noen måter. Forventer heller ikke komplimang tilbake, fordi jeg trenger det ikke. Trenger ikke at folk skal fortelle meg at jeg gjør en bra jobb, selv om det er koselig innimellom da.
Snuppa! Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg gir kompliment til barnefar,får ingenting igjen. Men så har jeg en super kjærest som forteller meg ofte hvilken god mor han syns jeg er
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 jeg gir, men får aldri tilbake. tror det går på stoltheten hans. tenk så skummelt hvis hun tror hun gjør en god jobb med sønnen vår... æææ
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 hender jeg gir noen komplimanger og hender jeg får tilbake
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Ja,det gjør jeg. Får sjelden noen komplimenter tilbake,men han glimter til på andre måter. Forrige helg kom han feks med 1 STOR flaske baileys til meg (1,5 liter)..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Tror jeg er trøtt! Leste "Gr du kondomer til far?" Da jeg i tillegg leste "og får du noen igjen" stusset jeg fælt! Haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 utrolig bra anonym noe sånt kunne jeg også lest.. haha. artig
Matja Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 1 stor flaske baileys ville jeg sett på som et så stort kompliment at jeg ikke hadde krevd noen det neste året!! Da barnefaren "min" var på besøk hos meg da jeg var 11 uker på vei (han bor jo som kjent i England) hadde han med seg en flaske sprit!! Hva er det de tenker på disse mennene?? (Nå vet jeg ikke hvor gammelt ditt barn er anonym, men min lille er jo bare 4 mnd, så det blir en stund til den flasken skal knertes for å si det sånn...) Men jeg tror det er en jenteting å gi komplimenter. Vi gjør det og blir skuffet hvis vi ikke får noe tilbake. På den annen side er det jo vi som har hovedomsorgen for barnet og da skal vi liksom være flinke hele tiden, vi. Og dessuten er vi kvinner... Det er jo vi som er født til å være mor!! Nei, vi er så flink atte
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Heisann,var meg anonyme som fikk baileys av barnefar Ja,var jo en kompliment det da Min lille er nå 15mnd,så kan kose meg med den
___________ Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Tilbakestående fedre fortjener ikke komplementer!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 jepp, vi komplimenterer hverandre
Polyxena Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Ja, det får jeg faktisk. Faren til datteren min er utrolig flink til å gi meg komplimenter for innsatsen min som mor. Sier hvor stolt hun har fortalt ham om ting vi har gjort sammen eller lest om, og at hun er en trygg og glad jente fordi hun har en god mor. Det varmer så utrolig å høre det! Dessuten sender han meg en gratulasjon hvert år på bursdagen hennes, der han skriver at han til dags dato aldri har vært så stolt og imponert av noen som av meg den dagen hun ble født. Ikke verst, hva Har tenkt mer enn en gang at noe er riv ruskende galt i hodet mitt som ikke klarte å beholde følelsene for ham...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå