Gå til innhold

Dere som har kjøpt vogn via babyjungle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før vogna kom?

Bestilte i dag og jeg er litt spent da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bestilt fra dem, men fra en annen Nederlandsk nettbutikk. Da forhåndsbetalte jeg, så tok det tre dager før han hadde pengene. Da sendte han vogna.

Den bruke ca 5 dager på å ankomme Oslo og ble stoppet i tollen der. Derifra tok det ytterligere 10 dager før jeg kunne hente den i Bergen.

Skrevet

ojsan, det tok lang tid :( hvet du forfor det tok så lang tid med tollen?

Skrevet

"vet du hvorfor" skulle det jo stå ;)

Skrevet

Tja si det. Jeg prøvde å ringe dem for å få fortgang, men neida. Det tok de i sin egen rekkefølge, så det var bare å vente på tur.

Enda jeg faxet dem papirer på betalt toll og alt.

Kan hende du er heldigere da.

Skrevet

Eg bestilte en søndagskveld, mandagen i uken etterpå( 8 dager sendere) ble vogna levert på døren hjemme hos meg

Skrevet

Får håpe det :S Solgt vogna mi i dag...så har ikke noe vogn frem til den nye kommer, hehe kanskje ikke det smarteste... menmen ;)

Skrevet

Jeg bestilte fra babyjungle i april. Det var litt ventetid på vogna, men de var veldig greie når det gjaldt å informere ang vogna/levering. Fra vogna ble sendt tok det ca 10 dager til jeg kunne hente den hos tollpost. De ordnet med fortolling/moms. Jeg fikk så regning på tollgebyt og moms ca tre uker etter at jeg henta vogna. I bekreftelsen fra babyjungle får du et pakkenr så du kan følge pakken din:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...