Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Er det dissing av Halden som foregår her eller? *snurt* Vi kjøpte faktisk huset her for 610 000, kan ikke akkurat si DET er billig! Hehehehehe Neida, er vel ikke i Halden det er de stiveste prisene, se bare på hvor stor forskjell det er på Moss og Halden-
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2007 Hehehe, utedo! Ler meg skakk. Nåvel, nå har vi ikke verdens største hus, men med et påbygg som er ferdig om noen måneder får vi ENDELIG eget soverom ihvertfall, jippiiii!!!!! Utrolig hva man får til på delt soverom :-S Du sier noe, Oslo er jo helt horribelt. DEtter nesten i bakken jeg, da jeg ser på finn:| Har ikke dere stort hus? (stort som i over 200 kvm stort) Mener å huske det..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Ja, fyfader gjett om. Vi bygger på 100kvm, så da blir hele sullamitten på 170 kvm tenker jeg, det skal bli herlig! Jeg lurer enda på hvem som skal vaske, men det går seg vel til;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Dæggærn! Den har jeg ikke tenkt på, men det blir jo det samme som å gjøre akkurat det jeg gjør nå det da! INGETING! HIhi. Nå kan jeg senke skuldrene på første gang på mange måneder, takk for den;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 Smart;) Ellers kan jeg jo bare sperre av de rommene som blir minst brukt da, som soverom, bad og stue.. Da slipper man ihvertfall vaskingen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå