Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Har lite som passer og det som passer er ikke så fint og det som er fint er ubehagelig å ha på!! Skal i bursdag til en venninne og eneste jeg vet jeg vil ha på meg er et par nye støvletter. Kan ikke bare ha på de føler jeg... Blir litt mye hud liksom! (må slanke seg, må slanke seg)
Helnøtt med spire:) Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Kan du ikke ta på deg en litt fin topp med en cardigas over (om du har så klart) og den buksa du måtte føle deg vel i:) (som ser litt oi ut da såklart) Ta på deg litt stilig med smykke, armbånd og muligens noe i håret. Utrolig hva det pynter opp;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Fin topp?? Hmmm... mener jeg hadde det en gang i tiden (både i form av tekstil og kropp! ) Vurdere seriøs å bruke en jeg hadde da jeg var gravid! (og det er 1 år siden). Ja, det er i hvertfall bedre enn bare støvletter! Tusen takk for oppmuntring! Føler meg ikke så motløs nå!
Helnøtt med spire:) Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Du blir nok så fin skal du se:) Bare miks å triks litt me dting du har, Hiv på ett belte, ja alt gjør det til en fin helhet:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Belte?? Ojda... det har jeg ikke brukt på lenge. Klemmer sånn liksom.. Hehe... å, nå må jeg gjøre noe med kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå