solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Vi fikk noe arv i juni og sendte inn melding om arv til myndighetene, slik at vi får vite hva vi skal betale i arveavgift. Men til nå har vi enda ikke hørt noe mer. Vet det skal sendes faktura til den som skal betale ,altså meg og min søster, men hvor lang tid kan det ta å finne beløpet. Vi har arvet noe tidligere slik at vi har noe tilgode av det fribeløpet. Kan det være derfor det tar så sinnsykt lang tid? Regnet med at myndighetene var kjappe når det kom til penger de skal ha inn, men ikke nå....
sveis Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 2 mnd er ikke lenge for fogden. I tillegg har det jo vært ferietid i mellomtiden, og det forsinker jo også behandlingstiden. Det kommer nok etterhvert.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Hm.. ok, jeg trodde de var raskere til å få inn penger jeg, men da får jeg vel bare vente litt til da... (siden det var begynnelsen av juni er det jo 3 mnd siden nå da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå