Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Bruker egentlig lite sminke til daglig men er avhengig av å markere øyenbrynene litt hver dag, så jeg ikke ser helt rar ut... og det er egentlig ganske kjipt å måtte gjøre det hver dag så nå vurderer jeg å få tatovert opp øyenbrynene... noen som har gjort dette? hvor får man gjort det? er det dyrt og gjør det vondt?
mamma til 2... Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 man får gjort det hos noen hudpleiere, koster ca 3000 for brynene og det finnes ikke vondt:) jeg gjorde det for 5 år siden og de er fortsatt veldig fine
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg har det... Både på øyenbryn, lepper og som eye-liner. Det koster ca 3 000, for bryn og det gjøres mange steder i Oslo. Norliner er veldig kjent og bra... Det er veldig vondt ja!!! Syntes jeg iallefall... Det som kan skje, og har skjedd på meg, er at hårsekkene på brynene har blitt ødeliag, brent bort. Jeg har ett sted på det ene øyenbrynet som det ikke vokser hår på! Skikkelig stygt... Jeg har hatt mitt i 8 år nå, selv om det sies at det gåt bort etter 1-3 år. Er vel egentlig ikke noe jeg anbefaler å gjøre iallefall..
vero:o) Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 ja jeg har øyenbryn....er fornøyd med det..men var vondt ja...hehe... sku vert å fullt i for fargen er blitt svakere...men jeg bør vel vente med det til barnet er ute.... men jeg anbefaler det på det sterkeste... hadde det orke hver måren før at jeg måtte teine på øyenbryn..ikke så gøy når du har det travelt.... jeg er så lys å har så dårlig med øyenbryn bare noen dun hehe... så det var en befrielse å få det gjort.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Jeg har ikke permanent make up, men jeg må også markere brynene- ellers ser jeg ut som en alien. De er nemlig veeeeldig lyse, ser de nesten ikke. Men jeg bruker Kolo-krem ca 1 gang i måneden. Bruker det også på vippene- og det funker veldig bra på meg. Kansje litt vanskelig å legge i begynnelsen, men jeg har gjort det i 9-10 år så går på rutinen... Lykke til
Gjest Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Jeg har også på øyebrynene, og det var drit faen så vondt!!! Det er det seriøst det desidert mest smertefulle jeg har vært med på, med unntak av fødselen min så klart Har flere store vanlige tatoveringer, og det var ikke i nærheten av å gjøre like vondt! Nå har jeg skjønt at hun som gjorde det på meg ikke var så dreven, men likevel... Mine skulle bli brune, men ble røde (etter å ha sett ut som Saddam Hussein i to uker - MASSE skorpe på såret!) Enda ser man en rød strek der den naturlige hårveksten er tynnest, mange spør meg om jeg har blitt klort av en katt når de ser det, og det er minst 7 år siden jeg gjorde det. Nei, jeg sverger også til Kolo- krem, det er mye bedre selv om det er kjedelig å gjøre det også.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 jeg bruker å farge øyenbrynene og syns det er kjempe deilig:) syns det er litt drastisk å tatovere:)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg har også tatovert øyenbrynene.. Syes ikke det var så vondt som mange beskriver, bare med en gang.. Det må sies at jeg så helt GAL ut i et par uker etterpå, frem til skorpa hadde ramlet av.. jeg klarte heller ikke å la vær å pelle på skorpa så det er et lite sted på den ene brynet hvor det ikke er noen farge, menmen, det tar 2sek å fikse hver morgen =) Jeg gjorde det i utlandet, husker ikke hvor mye jeg betalte..
Mazza** Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Jeg har på leppene, har hatt det i 4 år. Var vondt å ta det , men har tenkt til å ta nytt neste sommer igjen.....uten tvil det beste jeg har gjort hvertfall! Kunne tenkt meg eyeliner også jeg da Kosta rundt 3000 da jeg tok det.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Tanta mi har bryn og lepper. Hun må sminke seg i tillegg, hvis ikke ser det corny ut... og da er vel hensikten borte? Brynene ser unaturlige ut, og leppene mangelfulle om de ikke er fylt med farge eller gloss... Det verste er at dama har betalt dyrt for det (Oslo3-dame: bare det beste er godt nok). Men det viktigste er vel at/om hun er fornøyd selv. Har ikke hørt noe om det... og tør virkelig ikke å spørre. Huff, det ville vel være frekt?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 tusen takk for mange svar! Hjelper ikke for meg å farge brynene for det er ikke fargen det går på, men jeg har flere områder i øyenbrynene der det nesten ikke vokser hår og så er de ufattelig ulike de to brynene så jeg må liksom fikse det med penn hver dag... og det er forferdelig slit... så jeg vil ikke ha noe unaturlig, bare fylle inn der det ikke er hår og rette litt på det... har helt mørkt hår og mørke øyne så tåler en del sminke før det ser unaturlig ut. uff, vet ikke om jeg skal gjøre dette eller ikke... men er så stress med å måtte styre på med det hver eneste morgen for at jeg skal se ut som folk... jeg bruker svært lite penger på meg selv ellers så tenkte at akkurat dette skulle jeg spandere på meg, men blir litt usikker når jeg ser at flere er misfornøyd... jaja får tenke på saken! tusen takk for svar da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå