Gå til innhold

Ultralyd med piercing i navlen?


marnico

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om man kan ha piercing i navlen når det blir tatt UL? Jeg skal få denne fjernet etterhvert som magen begynner å vokse, men dette kan jeg ikke gjøre selv (er litt pysete) så derfor venter jeg helst til jeg MÅ.. Skal på UL på onsdag, er såååååååå spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fjerna den med en gang jeg fant ut at jeg var gravid jeg!

Hørt om mange som har fått stygge arr/strekkmerker fra hullet og utover liksom. Så tok den ut jeg.

Hvorfor må du ha hjelp til å ta den ut? Det er bare å skru av den kula på toppen, og dra den ut! Merker det ikke engang! (Og jeg er pysete altså!).

 

Aner ikke åssen det er med UL og piercing desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. jeg skal prøve å få den av.. har en ring, så det er vel bare å skru på kula på den også.. men jeg får helt aaaangst når jeg er borti navlen min!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bare være å skru på kula!

*hihi* Kjenner til det, fikk også helt angst når jeg var nær der.

Men går helt greit altså! ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det e ring, så må vel kula mest sannsynlig 'klikkes' utav. Ringen e ikke festet i gjenger, men i små hakk på kula. Gjør ikke vondt i det hele tatt, bare å klikke den sidelengs..

Men ellers så har eg hatt piercingen i helt til eg følte at magen begynte å strekke seg. Andre gangen va det faktisk når eg va på ultralyd i uke 17. Da va den i veien.

Lykke til på onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt piercing i brystvorten lenge. Hmmm...kan dette bli et problem? Hvis jeg skal amme liksom... Tok den ut for noen måneder siden altså! Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...