Gå til innhold

kiropraktor/ fyseoterapi under graviditet? uke 37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så gyslig vondt i ryggen at jeg hverken klarer og stå eller ligge lengre. Nettene er et mareritt og søvn er noe jeg har gitt opp.

Våkner flere ganger av smerten i ryggen.

Noen som vet om noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg hadde tatt en prat med kiropraktor hvis jeg var deg. Det kan hende at du har en låsning som kiropraktoren enkelt kan rette opp i. Personen vil uansett etter å ha sjekket deg si om dette er noe han/hun kan hjelpe deg med. JEg gikk til kiropraktor etter siste fødsel fordi jeg fikk låsning, men var veldig innstillt å gå før fødsel denne gangen hvis jeg fikk smerter. Hjalp masse!!! Du kan ikke ha det sånn de neste 3 ukene og du må ikke bli slitt ut før fødselen fordi du har det vondt og ikke kan sove.

Lykke til. Håper at kiropraktor kan være av hjelp til deg.

Skrevet

Gå til kiropraktor! Jeg har gått til kiropraktor flere ganger i dette svangerskapet og det har hjulpet meg veldig. Hadde ingen betenkeligheter med å gå til kiropraktor i det hele tatt, og det hjalp umiddelbart.

Lykke til, det er for dumt å vondt når man ikke trenger å ha det - så søk hjelp.

Skrevet

jg beg bekkenløsninga mi m vondt i korsryggen, men ik på natta... Men d kan jo hende d er bl! Fikk henvisning til fysio og går der 1gang i uka nå og skal etterhvert gå 2ganger...

Skrevet

Bare å gå! De er flinke med sånt, og sier fort om de ikke kan hjelpe. Jeg var litt nervøs for det jeg og, men har gjort det noen ganger nå, og det er helt vidunderlig når man har vært der. Så til uka skal jeg igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...