Gå til innhold

Antall unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange unger vil dere ha?

har nettopp fått førstemann nå i august. men fødselen var skummel... fryktelig vondt. men vil jo at han skal få seg søster eller bror da :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fådt mine 3 jeg og er fornøyd med det:)

Skrevet

3 har jeg også lyst på. har selv to søsken.

Skrevet

Jeg har alltid drømt om tre! Antagelig fordi jeg er en av tre selv. Synes det er litt lite med bare to og fire begynner jo å bli en flokk! ;)

Er attpåklatt med 7 og 10 år mellom meg og brødrene mine så jeg hadde jo ikke det nære søskenforholdet da jeg var liten, men nå er jo aldersforskjellen visket ut. Mannen min har bare en søster og derfor tenkt at to er nok, men han begynner å mykne. Uansett så tar vi en av gangen!

Skrevet

Satser vel på 2 tror jeg. Har en på 18 måneder nå, vil ikke ha en til før om leeenge:) Gruer meg til graviditeten.

Skrevet

Jeg vil ha dem jeg har;4 gutter og 2 jenter =)

Nok er nok for meg.

Nå står barnebarn nummer 1 for tur før jul.Gleder meg!!

Skrevet

Hadde vel egnetlig bare planer om to, men nå som jeg har fått to barn, orker jeg ikke tanken på å ikke få en til.... Håper ikke det fortsetter sånn da, for da kan vi risikere og bli veldig mange ;-) Men tre, det skal jeg i alle fall ha :-))) Har blitt gravid på første forsøk de andre gangene, så satser på at det skal gå bra.

Skrevet

Har to hele og to halvveise, vil kaaaaanskje ha en til eller fosterbarn.

Skrevet

Har 2, en levende og en død. Og det er ikke alltid samsvar mellom hvor mange barn man ønsker seg, og hvor mange man får......

Skrevet

Åtte er passe for oss.

Skrevet

Tja, kan ikke si at mine fødsler heller har vert noe lette, men det er fort glemt;)

Jeg vil ha 3, men min kjære mann vil ha 2. Det kommer av vi har to tette som må bli litt større før vi tar og gjør noe med det;)

Skrevet

Jeg har to, men har lyst på ihvertfall en til. Men tviler på at jeg får med mannen min på det.

Skrevet

Jeg har 4 vakre gutter, og jeg ser ikke bort i fra at det kan bli flere!!

Fødselen er like vond hver gang, men det er utrolig hvor fort man glemmer det.

Jeg sier: Dette er siste gang!! Hver gang jeg er i fødsel ;-)

Men det er bare topp med mange barn.

Kunne ikke ha tenkt meg kun et barn,men mann må gjøre det som føles riktig for seg selv!!!!

Skrevet

Jeg har en nydelig gutt på 3 år og har en spire i magen nå, håper selv det går bra da. Snart 9 uker på vei. Jeg ønsker meg flere men det blir vel med 2. Du trenger da ikke tenke på flere barn ennå da, kos deg med han du har først.

Skrevet

Har tre, ein under produksjon og ønsker meg ein til etter det.

Så 5 barn ønsker eg meg.

Har blitt spådd at eg skal få 6, men da må me ta lappen på minibus og styr, så 5 er passe for oss ;)

Skrevet

Har to og det holder:o) Hadde veldig fødselsangst etter førstemann - men hadde for lyst på en til...så lot det stod til;o) Fødselen denne gangen gikk veldig fint...men var selvsagt vond da;o)

Skrevet

Vi har de tre vi vil ha:) Vi tenkte først at to var nok, men så ombestemte vi oss.... og det var nok, der satt`n:)

Skrevet

Har to barn, en jente og en gutt. Vi klarer ikke helt å bestemme oss for om vi vil ha en til. Men vi kan vell ikke se bort i fra at om noen år ønsker vi oss et lite nurk til.

Skrevet

har 3 men ønsker meg flere med tiden men ikke mer en 6 barn...

Skrevet

Tror vi stopper på 3 jeg, slik vi har nå, men skal aldri si aldri da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...