Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 eller hvordan gjør dere det? og hvilken dresser?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Bruker reflex med uttagbar ullfleece, så slipper unna med ein dress for heile barnehageåret. Nå bruker dei ytterdressen. Og når tempen kryper til under 10 grader midt på dagen, tar eg med ullfleecen i barnehagen. Så får dei bestemme om den trengs eller ikkje.
:)ettena:) Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 jeg har brukt til nå en parkdress og en vinterdress, men i år skal jeg prøve en med uttagbartfor mikk-line, samme opplegg som troll men dressen skal være bra og er mye rimeligere enn troll
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 PS: Husk at de i bhg IKKE liker at dere "sender med" for til dresser. Tenk om alle 17 barna på avd måtte vente til vi hadde kneppet foret i 17 dresser..........
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 men de henger jo fast, i alle fall på troll dressen. Personalet hos oss la ikke merke til at foret kunne fjernes.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Hva? Det blir jo det samme om en har med foret (som fint kan tas på separat) eller om en har på ekstra ullklær under? Er jo ingen som krever at det absolutt skal henge fast i ytterdressen, vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå