Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Hos jordmor idag sa hun følgende i "gåter": det var ganske modent forsto jeg, hun fikk inn en finger, hun kjente hodet på babyen.. dett var dett! i tillegg har jeg hatt en del nedpress i det siste...dvs trykking nedover i form av ilning/stiknings-smerter...ikke så vondt! kynnere har økt siste ukene! Er i uke 39 søn...hun sa det så ut til bli rett rundt termin... Med dere andres erfaringer.......har jordmors spådommer holdt mål? Idag drikker jeg lakrisrot-te.... plutselig skamklar nå, men innstillt på alt!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hva er dine erfaringer etter jordmors bedømmelse? har det stemmt?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg har ikke latt jordmor sjekket før termin. Jeg håper jo å gå ut tiden, for ungens skyld. Hvorfor prøver alle å få før tiden, hva er vitsen i det?? Tror nok d du lurer på er individuelt. Noen har jo en til to cm åpning i evigheten,,...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Uke 39 er ei lita uke fra termin! det er ikke snakk om i 7 mnd her da, babyen er jo klar ferdig...mangle bare gå
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Helt enig! Barnet er klart det når man er 39 uker på vei, ingenting i veien for at det kan komme til verden. Fra 37 uker er man innenfor termin. :-) Håper du får babyen din snart da! Uansett ikke lenge til nå. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 kan skje veldig fort da troe jeg.. jeg kjente første rie kl 12 på kvelden og 4 var vi på sykehuset og da hadde jeg allerede 5 cm åpning.. jm jeg gikk til sjekket aldri på meg... skekket først når vi kom til føden.. min kom 2 dager før termin..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Eg vil ha baby nåå, eg har mye energi, det må jo være bra:) mye bevegelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå