Gå til innhold

Noe skjer her...men hva og hvor fort?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos jordmor idag sa hun følgende i "gåter": det var ganske modent forsto jeg, hun fikk inn en finger, hun kjente hodet på babyen.. dett var dett! i tillegg har jeg hatt en del nedpress i det siste...dvs trykking nedover i form av ilning/stiknings-smerter...ikke så vondt! kynnere har økt siste ukene!

Er i uke 39 søn...hun sa det så ut til bli rett rundt termin...

Med dere andres erfaringer.......har jordmors spådommer holdt mål?

Idag drikker jeg lakrisrot-te....:) plutselig skamklar nå, men innstillt på alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dine erfaringer etter jordmors bedømmelse? har det stemmt?

Skrevet

Jeg har ikke latt jordmor sjekket før termin. Jeg håper jo å gå ut tiden, for ungens skyld. Hvorfor prøver alle å få før tiden, hva er vitsen i det??

Tror nok d du lurer på er individuelt. Noen har jo en til to cm åpning i evigheten,,...

Skrevet

Uke 39 er ei lita uke fra termin! det er ikke snakk om i 7 mnd her da, babyen er jo klar ferdig...mangle bare gå:)

Skrevet

Helt enig! Barnet er klart det når man er 39 uker på vei, ingenting i veien for at det kan komme til verden. Fra 37 uker er man innenfor termin. :-) Håper du får babyen din snart da! Uansett ikke lenge til nå. Lykke til!

Skrevet

kan skje veldig fort da troe jeg.. jeg kjente første rie kl 12 på kvelden og 4 var vi på sykehuset og da hadde jeg allerede 5 cm åpning.. jm jeg gikk til sjekket aldri på meg... skekket først når vi kom til føden.. min kom 2 dager før termin..

Skrevet

Eg vil ha baby nåå, eg har mye energi, det må jo være bra:) mye bevegelser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...