Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 vet ikke om det er et graviditetssymptom men det jeg vet er at hormoner i kroppen gjør at slimhinnene blir mer sensitive og sårbare noe som medfører at man lettere begynner å blø, dette både i nese, munn(tannkjøtt) skjede osv.. jeg ble veldig plaget med neseblod da jeg var ca 4 mnd på vei og var så forkjølet (brukte nesespray også)... så man kan vel si at det er et graviditetssymptom ja...
line_n & sara Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 jeg begynte ikke å blø neseblod før noen måneder utti graviditeten, og det virker som at det ikke varte så lenge, nå er det to mnd til termin, og et par mnd siden forrige neseblødning! ville ikke kalt det for et symptom, ville heller brukt ordet symptom på å beskrive de tidligste tegnene på graviditet, som vonde pupper og etc, såre slimhinner er vell noe som kommer lenge etter at du selv er klar over at du er gravid (men så er det også stor variasjon på graviditetene, da! så ingen regel uten unntak!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå