Babyønske �� Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Å blø neseblod kan være hormonellt betinget ja. Jeg kan ha lett for å blø neseblod f eks de første dagene av mensen. Så det kan hende det kan være et graviditetssymptom også
kattungen Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg er gravid og blør neseblod! Pleier aldri å gjøre det. Gjorde det forrige gang jeg var gravid også. Håper det er noe på gang hos deg;)
Hera83 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg heller blør aldri neseblod til vanlig.. Dessuten hadde jeg det jeg kanskje tror er festeblødning i går, kom litt friskt blod på papiret. Kvelden før hadde jeg et skikkelig stikk i magen. Har hatt små stikninger noen dager ellers også.. Begynner å lure på om det er noe på gang, men skal være forsiktig med å tro det for da blir jeg bare skikkelig skuffet hvis jeg får mensen.
malise Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Har ei venninne som er gravid for andre gang. Hun blør neseblod stadig vekk nå når hun er gravid og aldri ellers. Veeeldig spennende- Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå