Arb.ledig husmor Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Vi gifter oss 2.august 2008, og har dette klart: - kirke - lokale - forlovere - toastmaster - fotograf - band - brudekjolen er kjøpt - innbydelsene er laget (mangler teksten inni da) tror det var alt... Men kan hende eg har glemt noe da...
mamma-m-ett-barn Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Tror du skal ligge godt ann ihverfall:) Vi skal gifte oss 7. juni 2008 og har kommet så lang foreløpig: -kirke -lokale -mat -kokk og servitører -forlovere -toastmaster -band -brudekjole -sang i kirka Vi mangler fotograf, og er usikker på hvem vi skal bruke. Noen som vet om noen flinke i Vest-Agder?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Oj, du skremmer meg Vi skal gifte oss 31. mai og har kun lokale og forlovere klart. Gjestelisten er foreløpig veiledende og med resten er vi bare på tenkestadiet... Huff, kanskje vi får dårlig tid? Men innbydelser sendes jo ut først i februar og vi skal ikke ha kirke, så det går nok bra
suseduse Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 vi gifter oss i august og har kun kirke klart...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Gifter oss 16.august og har dette klart: - Kirke - Lokale (med servitører, rydding og alt) - Gjesteliste - Forlovere - Åssen bukett og pris - Bordkort (vet åssen vi skal ha) - Invitasjoner (vet åssen vi skal ha) - Brudepike og brudesvenn - Kjole og pynt til brudepike - Bil fra kirken og til fotograf/lokale - Fotograf - Toastmaster (mest sannsynlig) - Pakke-opp-pakker-jenter - Gjestebok (vet åssen, har kjøpt inn litt) Tror det var det
*mamman til tw og bi* Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 vi skal gifte oss til sommeren neste år(ike dato helt klar enda) -humanetisk forbund er varslet:) -kjolen er i boks -gjestelista er klar -fotograf -min forlover -lokale(litt om og men) antrekk til brudgommen er bestemt. -vielses foreløpet -bukket og bordpynt
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 vi skal gifte oss 09.08.08 - mat - kirke - lokale - kake - gjesteliste - ringer - delvis forloverne - delvis bukett hmm det var vel det=)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 vi skal gifte oss 30.aug 08 og har - kirken er bestilt - forlovere er i orden - lokalet er funnet - brudepiker er bestemt, - kokken vi skal ha, (vi ville ha egen kokk siden mannen min er ferskvaresjef og har mange gode forbindelser) - har funnet forrett og dessert - forrett - musikken er iorden iogmed min far er manager for et band - har transport til alle gjester for det bandet har en dobbelt dekker buss - ringer
.. ;-) .. Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 ser jeg kan begynne å stresse litt,gifter meg 19april.. Har ordna: -kirka -lokale -band -tenkt ut mat,snakket med kokk -skal se på kjole i dag -forlovere
Gjest Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Skal gifte oss 30.08.08, og har dette klart: - Kirke - Lokale - Forlovere -Toastmaster - Kjolen (ettersom vi skal ha baby i mellomtiden) Ellers er ingenting planlagt :-)
Pappas fultreffer :) Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 jeg gifter meg i augsut og har bare lokalet, kirken og min forlover på plass. Tenkte jeg skulle vente til etter nyttår med resten jeg, men kanskje jeg burde skaffe fotograf nå?!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Ja, fotograf burde du skaffe deg!
Arb.ledig husmor Skrevet 5. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. september 2007 Komme sikkert litt an på kor du skal gifte deg... de vi har booka, hadde fått en tlf 2 uker før et bryllup, og var da ledige... Men det kan jo være en heldig dato da... Vi har allerede booka band også, kontakta 4 byrå, og bare 1 av de var ledige på vår dato...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå