Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går spurte farfaren til gutten vår om han kunne hente han i barnehagen i dag. Jeg sa jeg skulle hente han tidligere fordi han var så forkjøla. Ble enig om at han skal hente en annen dag. Da jeg henta gutten, sa personalet at han ikke var helt i slaget. De hadde tatt en temp, men hadde ikke feber.

Når jeg kommer inn døra hjemme, kommer farmora hans etter. Jeg forklarer at han ikke er i slaget, men gutten var selvsagt glad for å se farmor. "Kan jeg låne han litt da?" spør hun. "Farfar kommer snart hjem også". Og da har hun allerede tatt han opp av vogna og er på vei av gårde. Er det mulig å være så pågående da? Er kjempeglad for at de har så godt forhold til hverandre, men noen ganger blir det litt mye. De bor like i nærheten, og er innom ca hver dag.

Puh, bare litt oppgitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel prisen man betaler for å ha de i nærheten, og få barnepass når dere vil.

Skrevet

Hva i alle dager er det for ett svar da? Gutten var jo tufs jo, det skal vel farmor eller hvem det skal være høre på uansett eller? Men syntes vel vi har ett ansvar til å være tydelige vi også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...