1 høne i haneflokken-født Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 her i gården vil ikke mini ha middagsglass, kun hjemmelaga, har prøvd ut de fleste typene, så her får mini: mme i halv 5 tia på natta grøt og mme på morgenen mme midt på dagen mme og av og til hjemmelaga middag(når vi har noe han kan spise) grøt og mme og så får han litt frukt, liker også skive, så det spiser han av og til midt på dagen
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Min får: *Vann med eple juice 2 ganger om natta( fikk det først i natt og jeg må vanne den mer ut enn jeg gjorde i natt) *Mme kl.06-07 * I 9 tidenBrød dyppet i grøt (han liker for det meste bare brød, så da må jeg finne på noe) *Kl.12 ca fikk han brødskive med smøreost og litt banan *Kl.14.30 fikk han 120ml mme *Ca kl. 17 blir det middag, middagsglass (han spiser halvt glass, men liker mest hjemmelaget mat, i går spiste han Frikasse 12mnd fra småfolk, er ikke sikker på om det er det det heter, men slik med villt kjøtt, og han spiste mer enn han pleier, i dag hadde de ikke mer igjen i butikken, så jeg håper han spiser det andre glasset jeg har kjøpt.) *Kl.18.30 brødskive med prim og mme, så legger han seg kl.19.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Han spiste også en slik liten danonino yoghurt til det måltidet han hadde i 9 tiden. Han er 9,5mnd i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå