mine små alver... Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Litt av plugg dette her:) http://www.nordlys.no/nyheter/article2962378.ece
mine små alver... Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 åå herregud,fikk ikke med meg den ekle komentaren under på siden der før nå. at det går an....
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 usj så mye stygge komentarer... han var jo nydelig jo :-)
Tpop Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Nuskat og ruskat betyr ikke noe negativt tror jeg. Så tror det ikke var negative kommentarer.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Hehe. Det var ingen stygge kommentarer under der . Det betyr at han er stor og fin Er glad ikke snuppa var så stor da;)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Gud... han er jo større enn jenta mi på 4,5 mnd....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå