Gå til innhold

Kom med AMMETÅKE-eksempler da dere! Hehe=)


Tommage♀♂

Anbefalte innlegg

Legger mitt ut her også jeg:

 

I går var vi på vei hjem fra ferie, sambo, meg, frøkna og lillemann. Mine foreldre var på vei til hytta, og siden vi møttes halveis stoppet vi på en veikro og spiste middag.

Jeg dro med hele bilstolen til lillemann inn, siden han ikke kan sitte enda, og satte den på gulvet ved siden av mamma. Selv satte jeg meg på andre siden av bordet.

 

Etter noen minutter, da alle hadde satt seg ned, maten var bestillt og vi pratet og lo, kom jeg plutselig på stakkars lillemann, og sa " Stakkars Lillemann, sitter han bare der helt alene han da?", og hintet til at noen skulle plukke ham opp og la han få være med på morroa.

 

"Nei, lillemann ligger der" svarte mamma, og pekte på fanget mitt. Jeg satt og ammet ham...

 

Hvilke tåkete ting driver dere med for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he.... det var døds kult!

når jeg er ut og triller vogna til lille frøkna så pleier sønnen min på 4 å sitte i kurven under vogna. Også hender det at jeg leter helt fortvilt etter ham, så kommerbekreftelsen fra andre rundt meg om at han sitter under vogna....he he

 

eller hvis jeg står og røyker , så holder jeg røyken i den ene hånda og lightern i dn andre, så ståre jeg og suger på lightern......

 

elleers så kan jeg dra og handle makeup og sånt, står i kassa og betaler også bare snur jeg megog går uten handle posen min....he he.......

nesten så man føler sg helt knekt......., men *~Tommage~*, den historien din slår alt!!!!! hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...