Gå til innhold

Når gikk slimproppen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4,5 uker til termin, men i går gikk slimproppen. Har også hatt murringer og menssmerter i ryggen de siste 2-3 dagene. Dette trenger vel ikke bety at fødselen er på vei til å starte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er andregangs og føler meg litt dum for at jeg har så lite peiling... Tror slimproppen gikk her for 2 dager siden, men er jaggu ikke sikker. I første svangerskap visste jeg ikke engang at det fantes noe slikt og ikke la jeg merke til når den gikk heller. Har også hatt mensmurringer i noen dager nå og i dag var jeg våt i trusa.. men ikke søren om jeg vet om det var litt fostervann =/ forrige gang tok de fostervannet på sykehuset.

Ikke mye til hjelp her jeg altså hehe

Skrevet

Min gikk på mandag, har termin på lørdag ;o)

Men det kan ta noen uker etter slimproppen er gått før det skjer noe... mens hos andre går det bare timer / dager. Veldig forskjellig.

Skrevet

Men du svarte jo i allefall, det er jo hyggelig bare det!

Det er vel sånn at det er forskjellig fra gang til gang og menneske til menneske tenker jeg. Så ingen sikre svar finnes før man ligger der med rier....Det er i allefall ikke lenge igjen, uansett mener jeg....

Skrevet

Min gikk på lørdag, var da 34+6, har hatt en runde med falske rier på dagtid onsdag(6 stk med 20 min mellomrom) og i går kveld/natt til i dag hadde jeg masse sterke kynnere og falske rier om hverandre(fra 20.00-05.30), har hatt mensmurring siden lørdagen.

Er 35+5 i dag og fikk beskjed fra jordmor på tirsdag at mormunnen var veldig moden og hadde begynt å trekke seg tilbake, men ikke noe særlig åpning.

Håper de siste dagenes ubehageligheter har gjort noe med åpningen!

Hun mente alt fra dager til 2 uker fra lørdag, men at jeg også teoretisk sett kunne gå til termin, men det trodde hun ikke.

Har nettopp gått en rask tur ned og opp en bakke, så nå får vi se hva som skjer. Kjenner det i ryggen allerede faktisk!

Håper det skjer noe i løpet av neste uke! :-)

Lykke til!

Skrevet

Sitter her å lurer fælt på om det var fostervann som kom i stad. Hadda passet utrolig dårlig om tulla hadde kommet nå som sambo er på sjøen ja =( Fikk også ganske vondt i magen, men tenker at dette kan være psykisk siden jeg fikk litt småpanikk.

Kjære lille tulla mi, hold deg inne hvertfall ei stund til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...