Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Og stellekomode.. synes det er vanskelig å finne noe greit jeg.. alt skal jo være så voldsomt... vil ikke ha sånn desing opplegg jeg. Noen fra bergen som har tips om butikker.. vært på reflex på nordås, og på baby kos på kalfaret... klemzer fra
twoboys & a girl Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Har alltid syntes at babybjørn sin var fin, men den er så sabla dyr...
♥Tullerusk♥ Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Har to typer stellevesker...Har en sånn som ligner på Baby Bjørn sine stellevesker, den er svart og er sånn hard veske (hvis du skjønner=o) ) Den andre er den som fulgte med Barnevogna til gutten vår...en simo stelleveske... er super fornøyd med den..Den har en stellematte rundt veska og helt grei innvendig...
amy_de Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Vi har kjøpt "hemnes" vanlig soveromskommode på Ikea som vi skal ha en stellematte oppå. Synes den er fin og kan brukes både av barna og oss i mange år fremover. Dessuten var den billigere enn de fleste stellekommoder i babybutikker. 1275 kr.
Babyluren Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Vi har et knøttlite bad, så om jeg ikke finner noe jeg liker bedre blir det stellebord man kan feste på veggen og slå opp, fra IKEA. Husker ikke navnet i farten, men kostet ca 600 kr. Stelleba har jeg ikke sett på enda. Har visst sneket meg inn på feil underforum, er bare i 1. trimester, jeg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Jeg synes de fleste av disse såkallte stellekommodene virker som skranglete plastikk. Og hvorfor i all verden må de være fulle av farger og bamser? Urk! Jeg har også hørt at vann ofte finner veien ned etter spruting fra badekaret og ned til skuffene med klær. Mest sannsynlig går vi for løsningen med stellematte på vaskemaskinen og skrur opp noen hyller/kurver på veggen ovenfor. Det eneste er jo at det kan være litt ubehagelig å stelle mens sentrifugeringen pågår... Da får jeg vel ta stellematten på gulvet. I tillegg har vi tenkt å ha en matte som ligger oppå en kommode ved siden av sprinkelsengen. Kjekt når man må stelle på natten. (eller, vent litt: jeg må jo hente vann på badet likevel, så da kan jeg jo bare ta med meg matten...) Badekaret til babyen tenkte jeg å henge opp et sted det ikke er i veien, men likevel er lett å nå. Men, den ultimate løsningen finner jeg vel ikke før jeg har fått prøvd meg frem. Når det gjelder stelleveske, så er jo det egentlig bare en ganske vanlig veske med mange rom samt et stelleunderlag. Jeg er på jakt etter en veske (som tåler litt vann) med mange ytre rom til nøkler, mobil, lommebok osv. Stellematte kan man kjøpe løst, eller bare klippe til en liten del med tisselaken og slenge i vesken. Så skal jeg sy på noen ringer slik at jeg kan henge dem på mine buggis-hookz. Idealvesken er skipHop, men de er jo skrekkelig dyre.
Monasecilie Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Har stellekommode i annen etasje og stellepute oppå vaskemaskinen i første etasje. Begge deler fungerer fint. Kommer ikke noe vann ned til klærne i kommoden. Ligger en badebalje i plast oppi øverste skuffen, med lokk over. Veldig praktisk syntes vi. Også er det hjul på den, slik at vi kunne trille den ut fra veggen, slik at det ble plass til både mamma og pappa=) Kjøpte denne på babyshop. Stellepute på vaskemaskinen funker også supert. Babyen syntes det var moro og behagelig å ligge der når maskinen sentrifugerte. Ble rolig av det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå