Cat.68 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Nå er det andre gangen på kort tid at jeg drømmer om fly som styrter. Første gangen var det 1 fly som styrtet i nabohuset, og i natt var det 2 fly som styrtet i nærheten der vi bur. Jeg er altså vitne til at flyene styrter. Hva betyr dette.
katlinka Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Unnskyld for at jeg indvaderer tråden, men så det sto "drømmer" og da kunne jeg ikke dy meg. Dette med flyene er jeg ikke sikker på, men det kan jo være en mer avansert form for "falledrøm" (ikke falledrømmer hvor man bare bokstavelig talt "faller" i søvn) hvor det ikke er du selv som faller. Er det noe i livet som du er redd for skal "falle i grus", det at du står utenfor er kanskje også et tegn på at du føler deg maktesløs i den situasjonen du er redd for.
er det muuulig Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 noe lignende drømte jeg da jeg var gravid med størsta....men da drømte jeg at vi bodde i en blokk...ikke så veldig høy.....og at det styrtet ange fly i bakken rundt oss....og jeg var paralysert...og så styrtet ett rett inn i blokka vår....... aldri helt forstådd hva dette betyr.....
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Gå inn på www.Droemmetydning.com Veldig bra side..
er det muuulig Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 wow....beste sia jeg har vert borti hittil!!!
er det muuulig Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Et passasjerfly kan symbolisere åndelig oppvåkning.
er det muuulig Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Å drømme om en ulykke er ofte en advarsel om at den virkelig kommer til å skje. Hvis man for eksempel skal ut å reise og man drømmer om et fly fra et bestemt flyselskap som styrter, bør man prøve å unngå å reise med det flyselskapet i den nærmeste tiden. Det samme gjelder alle andre typer ulykker, du bør holde deg det du hadde en ulykke med i de nærmeste dagene. Hvis du ikke klarer å holde deg unna det, må du være ekstra forsiktig. Det går an å forandre fremtiden hvis man er oppmerksom på det som sannsynligvis vil skje.
Northernlights Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 sorry at jeg også invaderer tråden...men sånne flystyrtdrømmer har jeg hatt mange av, i mange år. Alltid vært øyevitne til flystyrt i drømmene, og det var veldig virkelig. Jeg sluttet å drømme om flystyrt når jeg fikk mer orden på livet mitt. Jeg har ikke drømt disse drømmene på en del år,men de varte faktisk i 15 år eller mer, og kom flere ganger i året. Når jeg var mest frustrert og nedfor, var drømmene om flystyrt alltid i flertall.Når livet var rolig, drømte jeg dem ikke. Men det trenger jo ikke bety noe sånt for det om det ble min konklusjon for egen del...
Gjest Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Catjeg tror det har med det du skal gjøre fremover...ang de to jobbene vi snakket om selv har jeg drømt om ei her inne flere netter...samt en fremmed mann som er litt lik min egen mann...dette har vært de siste ukene...jeg tror jeg vet hvorfor hos meg selv men ok annen historie...klem
Cat.68 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2007 Takk Sjaman og alle andre for svar. Trur jeg nå vet hva det dreier seg om. ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå