Fødeklar_ja! Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Gikk på do for en 20 minutter siden og så at trusa var blitt ganske våt (det vil si fra nesten helt framme og litt langt bak), lukta på det men det lukta ingenting.. Har slitt litt med at jeg har tisset litt når jeg hoster og sånt, men da har jeg jo kjent det.. har ikke kjent noe som helst nå og siden det ikke lukta så er det vel ikke urin. Det var helt blankt, så ikke utflod. kan dette være fostervann som sildrer litt ut? Kjenner jeg får litt småpanikk.. sambo er på jobb på sjøen og sønn min på 2 år er i barnehagen. Termin om 20 dager forresten og dette er nr 2. Var hos legen i dag og hodet er nede, men ikke festet
Skottland Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Vet du, akkurat det samme har skjedd meg flere ganger gjennom svangerskapet. Har ikke luktet noe, og er akkurat som vann, og har heller ikke kjent at jeg har tisset på meg, bare lekker liksom. Har vel egentlig bare trodd at det var litt fostervann som lekket ut, også har alle kontroller vært greie og sånt, så jeg har liksom bare latt det være. Burde kanskje ha nevnt det for jordmor, men de har jo sjekket meg både utvendig og innvendig og alt er fint, også har jeg glemt det. Første gang jeg opplevde det tror jeg var for 2 måneder siden, og jeg er nå på overtid, så personlig tror jeg ikke det er så farlig, men nå er jeg førstegangsfødende og har jo ikke allverdens av erfaring da. Håper hvertfall ikke det er noe problem, for da er jeg i samme båt...
Fødeklar_ja! Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 har tatt bind i trusa og venter spent på om noe skjer... håper ikke det er fødsel på gang. Bor 50 minutter fra sykehuset og jeg har ikke førerkort engang Har litt vondt i korssryggen og magen nå, kjennes ut som mensen på en litt mildere måte og har hatt sånn i noen dager nå. Men off og off, håper ikke det er fødsel på gang, passer ikke i det hele tatt... men er vel gjerne da nurkene kommer, når det passer minst hehe
Skottland Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Ja, det er vel gjerne da nurkene kommer Men alle sier at når fødselen virkelig er i gang, så vet man det. Så vi får vel bare stole på det. Og det er vel nesten ingen fødsler som tar bare 50 minutter. I verste fall får du bare ringe etter en ambulanse, man har jo lov til det også. Men jeg tror vel og håper det bare er modning som skjer, også får vi krysse fingrene på at nurket venter litt til. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå