troika*22.01.08* Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 jeg og min samboer fikk vite for ca 1 uke siden at vi ventet en liten gutt;) Så etter noen runder fant vi ut at Adrian var et nydelig navn og på toppen av det hele fant vi ut at han ble oppkalla etter oss begge så vi var begge strålende fornøyde md valg av navn. Men så skulle vi fortelle familiene våre om valget. min far ble strålende fornøyd for han har andreas som mellomnavn og tok det som en selvfølge at det var han vi oppkaller etter...(vi tenkte ikkje over det)noe han nå fyker rundt og forteller til alle han møter....å min samboers familie er lite fornøyde siden barnet ikkje blir oppkallt etter dem...men når vi prøver å fortelle at barnet blir oppkallt etter sin mor og far er det ingen som vil hørre etter, vuderer å endre hele navnet....
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 hehe ;o) hadde ikke jeg brydd meg noenting om ! hvis dere liker adrian, så bruk d....dere vet jo selv at han kalles opp etter dere...så, la dem "bråke" ;o) dem lander nok snart og hører etter hva som blir sagt...;o)
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Herregud. Å bli sur for at dere ikke har oppkalt etter noen der er jo rett og slett latterlig. Skal ikke gutten din få ha SITT navn da? Man MÅ ikke oppkalle etter noen. Hvis de er gira på det får de lage unger selv sier jeg.
vip1984 Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 kjempefint navn:) det skal min hete hvis det viser seg at jenta plutselig har blitt gutt. dere som bestemmer hva dere vil at deres unge skal hete. hvis de ikke vil høre så får de bare la være, de er vel voksne mennesker så det går sikkert over. lykke til:)
twoboys & a girl Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Kaller ikke opp etter noen, men liker navnet. La de krangle, deres valg.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Vi har og tenkt på Adrian hvis dette er gutt (noe mannen min er sikker på) ,men..jeg har en halvsøster. har ikke noe ontakt med henne men sønnen hennes heter og Adrian. Kanskje det blir for dumt at vi gjør det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå