susemor666 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg tror jeg melder meg ut av hele BIM siden, for mange innlegg her går over alle støvleskaft. Det er ikke krangling det som foregår innpå her, det er FAEN meg rein skjær trakasseirng av folk, enten man er sånn eller sånn eller ikke sånn!!!!!!. Da jeg leser mange innlegg så er blir jeg så frustrert over folks uttalelser at jeg nesten blir skremt. Jeg kjenner en oppgitt frustrasjon, å tenker fy faen for en verden barnet mitt skal fødes i.....!!??Skal jeg orke det??? Går dette bra?? Jeg får ikke lyst til å krangle i det hele tatt, for igrunn bare lyst til å grine.... Men hva FAEN hjelper det!??!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Helt enig, makan til møkkpreik har jeg ikke sett på lenge - eller noen gang. meldte meg inn i går men er som deg og lurer på hva i all verden slags "skittpreikkult" dette er. ikke kom her med hormoner, dette er typisk jentebitching satt i system. ok det er krangleside men mye som er skrevet her ligner ikke på noe. fytterakkern. tør ikke skrive under m nick engang jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 helt enig med deg!!!! detter er jo verre enn ungdomskolen jo!!! skulle trodd at det gikk konkuranse i å værre frekest og mest ufordragelig. dette er ikkje noe krangle side men en trakaserings side!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Nei, det skjønner jeg godt anonym.... Å en annen ting jeg hat sett her, at det er omtrent alle som er på kranglesiden signerer anonymt ( Jeg skjønner at du gjør det) men mange med de aller verste meninger de tør ikke skrive med nicket sitt, men å sitte der på sin høy hest, det gjør de???
ellesant Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Hei. Det er enkelte som er veldig ensformige, og det med rasisme er litt ekkelt, men det går jo an å si fra til moderator? De kan også fine ut hvem som ligger bak anonym-knappen tror jeg. Og skravle og -trimester-sidene er OK. Ikke gå da?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 ..enig med ellesant...jeg liker heller ikke de rasistiske innleggene...men susemor ikke slutt å henge her...kan du ikke bare unngå kranglesida da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå