Gå til innhold

Toppen av ammetåke må være:

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var vi på vei hjem fra ferie, sambo, meg, frøkna og lillemann. Mine foreldre var på vei til hytta, og siden vi møttes halveis stoppet vi på en veikro og spiste middag.

Jeg dro med hele bilstolen til lillemann inn, siden han ikke kan sitte enda, og satte den på gulvet ved siden av mamma. Selv satte jeg meg på andre siden av bordet.

Etter noen minutter, da alle hadde satt seg ned, maten var bestillt og vi pratet og lo, kom jeg plutselig på stakkars lillemann, og sa " Stakkars Lillemann, sitter han bare der helt alene han da?", og hintet til at noen skulle plukke ham opp og la han få være med på morroa.

"Nei, lillemann ligger der" svarte mamma, og pekte på fanget mitt. Jeg satt og ammet ham...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Tror det må være det beste (verste?) eksempelet på ammetåke jeg noen gang har hørt!

Skrevet

hoho det må være dagens beste:)

Skrevet

Hahaha... akkurat som når du febrislk leter gjennom hele leiligheten etter bilnøklene.. og oppdager først i det du skriver innlegg på Dib omnoen som kan "se" at du kun skriver med en hånd... fordi nøklene er i den andre..hihi :)

Men utrolig bra... ser for meg at det ble litt vanskelig å bortforklare den med noe annet enn ammetåke ;-) Sinnsykt bra ;-D

Skrevet

Ja det tror jeg jammen er toppen av ammetåke:D

Skrevet

Ammetåke ja.... Jeg husker en gang jeg satt på do å tissa, *knis*, å så kledde jeg på meg, tappet ned osv. Kom ut på stua å tenkte "glemte jeg å tørke meg?"

Fant aldri ut om jeg faktisk gjorde det eller ikke, men litt distre kanskje... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...