Gå til innhold

Inkontinens??!!! svaaaaar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter det foresten det??

Problemet er når jeg har vært på do og tisset.. sitter jo til jeg er helt ferdig så klart. Men bare noen minutter ++ etter jeg har reist meg opp og kledd på meg så kommer det maaaaaaange dråper.. Blir jo vått i trusa :-(

Er dette pga slapp bekkenmusklatur eller??

Er skikkelig ubehagelig da jeg må bytte undertøy MASSE i løpet av dagen. Tips???

Huff og JA - har vært elendig med knipeøvelser :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat på samme måte..

Kjiper'n...

Skrevet

Ikke særlig flink med knipeøvelse her heller, så jeg lekker litt jeg også. Men heldigvis ikke kjempemasse da, kan anbefale å gå med tena lady sånne bind veit du. Husker jeg måtte bruke det ved forrige graviditet. Da bare rant det. Skikkelig ubehagelig. Men hvis du har sex eller begynner med knipeøvelser så skal det faktisk ikke mye til for at det skal hjelpe litt vet jeg. Har skjerpa meg litt i det siste med dette sjøl, og klarer meg helt fint uten bind denne gangen, heldigvis. Er i uke 35 så heldigvis ikke lenge igjen. Det er vel bekkenmuskulaturen som blir slapp ja, men dette trener du fort opp igjen veit du.

Skrevet

Ja det heter inkontinens...og vi får det pga slapp bekkenmusklatur....Tena har forskjellige bind...truseinnlegg som suger effektivt opp urinen og hindrer lukt...fåes i dagligvarebutikkene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...