maiprins Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Hei Hvilken grøt begynnte babyen deres med? Hva er risgrøt som så mange snakker om?
Diva Muffin Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Holle hirsegrøt. Tipper den risgrøten du nevner er Nestlè.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 vi begynnte med maisgrøt.. den likte han kjempegodt, jeg syntes også den smakte ganske godt. det er vel mais/ris/hirse grøt som er vanligst å begynne med tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Vi begynte med maisgrøt. Når han hadde spist den i en uke, tilsatte jeg banan, eple ol frukt for å få mer smak og litt mer "næring". Han likte det kjempe godt. Man kan enten begynne med risgrøt, hirse eller mais grøt. Personlig synest jeg risgrøten blir veldig klebelig og limaktig,, Men hver sin smak. Lykke til, er kjempe koselig å se når de får mat for første gang.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Vi begynte med maisgrøt og hun elsket den:) Prøvde risgrøt fra nestle også,men den ble litt tykk og lei for henne å få ned.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Her begynte vi med maisgrøt fra Nestle og snuppa liker den kjempegodt.
maiprins Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 takker for alle svar! gleder meg til å se ansiktsutrykket hans første gang han smaker på grøten..............;-)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Begynte med havregrøt med eple fra Småfolk... Syntes det var vanskelig å få både risgrøten og maisgrøten jevn og klumpefri, og smaken kan ikke sammenlignes mellom Nestlé og Småfolk/Hipp/Holle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå