Mamsen&2Gull Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Har vært 50% sykemeldt i 14 dager nå, så jobber bare 40%. Så i dag ringte jeg til legen min for å forlenge sykemeldingen min. Han spurt meg hvordan det gikk og jeg sat at jeg kjenner det i ryggen og i bekkenet. Så lurte han på om jeg fortsatt var kvalm, men kvalm har jeg ikkje vært på et par mnd, så den var grei. Han spurte også hvor langt jeg var kommet, og jeg svarte som sant var at jeg er 26 uker på vei. Fikk sykemelding i 3 uker til, men i mellomtiden skulle jeg komme til han så han fikk snakket med meg på kontoret, som han sa. For han ville vurdere om jeg fortsatt skulle være sykemeldt i 50% eller om han skulle sykemelde meg helt. Jeg jobber i barnehage og det bli mye løfting, selv om de skulle tilrettelegge for meg. Er ikke mye vits i å tilrettelegge når de jeg jobber sammen med ikke er informert om hva jeg kan gjøre og ikke kan gjøre. Og det mener jeg er styrerens oppgaven, siden det var hun som foreslo tilrettelegging istede for at jeg skulle skifte avdeling. Så når jeg kommer hjem er jeg helt "kake".. Sliten i ryggen og i bekkenet. Men, det jeg egentlig lurte på. Tror dere legen mener det er "farlig" for meg å jobbe der??? Måtte bare lufte litt tanker..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Har det ganske likt som deg jeg... Er sykemeldt 50% jeg også og jobber i barnehage! Min lege mener også det at jeg ikke kommer til å jobbe så mye mer enn ut måneden her! Han sier det at det er ikke vits i å slite seg fullstendig ut med jobben! Man skal huske på det at man skal ha et liv utenom jobb og at man faktisk skal ha krefter igjen når ungen kommer! Kjenner det godt i bekkenet selv om jeg også jobber kun 50%! Spørs nok at jeg kommer til å sykemelde meg helt snart ja! Trøtt som bare det og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå