Gå til innhold

Ta i bruk skinnposen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å bruke sklinnpose i vogna? Høsten har jo meldt sin ankomst..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enda,men lurer på å ta den i bruk snart. Er jo så variert vær,ene dagen varmt og andre kaldt så er litt i tvil om når:)

Skrevet

Vår baby ligger på saueskinnsull med dyne eller ullpledd over seg. Synes det er for varmt på dagtid med pose. Vil spare den til virkelig kulda, jeg

Skrevet

Siden jeg har softbag i vogna., får jeg ikke plass til saueskinnsfellen. Tok ut bagen i dag, og la gutten i skinnposen. Hadde bare på han strømpebukse, body og en tynn jakke (og lue). Han var akkurat passe varm. Så i dag gikk det bra. Men nå har sola komme ute, så nå ville det kanskje blitt for varmt.. Vanskelig dette med påkledning når det er "mellomtemperaturer" ute..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...