Listende fleeceteppe Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Noen andre som har planer om å søke om rentefritak og betalingsutsettelse i tiden de går i permisjon? Snakket akkurat med lånekassen på telefonen, men var ikke akkurat mye hjelp å få der nei! Inntektsgrensen stod i år på 14 980 kr brutto, jeg har 16 000 brutto når jeg går i full jobb, men når jeg er i permisjon og får utbetalt 80% så blir jo dette mindre, men fikk aldri noe svar på om hva det var som talte... Teite mann! Også så jeg på søknadsskjemaet at det stod brutto utbetalt i lønn/trygd osv for den perioden blabla, så da må det jo være det jeg får av trygdekassen som teller, ikke lønnen min til vanlig? Så også at du ikke kunne få rentefritak på forskudd, men på etterskudd? Teller de terminbeløp da eller år eller??? Ellers er jo poenget litt borte... Hjelper jo ikke å få fritak om to år liksom, er jo nå jeg har lite penger! Kan jeg ikke søke om alt dette før fødsel heller, må jeg vente til etterpå? Og betale i november? Har termin i november, og går jo på permisjonspenger da... Er såååå forvirra! Noen med erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå