Gå til innhold

Ærlig talt!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så dritt lei de innleggene: hva gjorde du for å få jente, hvor ofte hadde dere sex da også videre. herrigud sko trodd at det KUNN jente som var godt nok jo!!!! Herrigud burde ikkje alle barn være like velkommen da?????? Hallo!!!!! jeg får en liten gutt og både min og min samboer ble overlykkelige for det, når vi bestemte oss fo å få barn så tenkte vi slett ikkje over hva som ville være det "kjekkeste å få", vi ville ha et barn uansett om det var en gutt eller en jente, det spiller da ingen rolle!!!!! Å spesiellt irriterende er det når det klart kommer frem at de er førstegangs gravide og helst vil ha jente, så da lurer jeg på: hvorfor er det så fryktelig stas å få jente? det er et barn det er snakk om her ikkje ei dokke! Jeg blir bare så forbanna!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med at de kan holde seg på gutt/jente forumet istedet for å spy ut slikt her.

Skrevet

Jeg er på en måte enig... En bør være glad uansett hva en får. Jeg tror at folk generellt er glad også. Men hvis du f.eks har 2 jenter eller gutter fra før, så hadde det vært morro å få en av motsatt kjønn...

Det finnes en del "kjerringråd" om hva en kan gjøre for å få ulike kjønn, men når alt kommer til alt så er det 50-50% sjangse ;o)

Skrevet

Helt enig, å fa barn er ingen menneskerettighet!

Skrevet

Dette her er bare fjolleri!!!

Selvfølgelig er alle fornød med det de får. Jeg syntes det hadde vært koselig med ei jente siden jeg er selv er jente. Men fikk gutt.Og tror du jeg ble lei meg for det selv jeg syntes det hadde vært koselig med jente?? NEI!!! Selvfølgelig ikke!!

Jeg elsker gutten min over alt på denne jord. Tror du virkelig at det er sånn det fungerer HI, så tar du grådig feil.

Helt idiotisk innlegg du kom med her!!!

Og ja, jeg vil ha flere bar, og ønsker meg fortsatt ei lita jente. Må velfor f... meg være lov å ha ønsker. betyr jo ikke at man er mindre glad i banet om man får gutt.

Kjente jeg ble skikkelig irritert på innlegget ditt.

Du må være dum som kan tro noe sånt.

Hilsen meg som gjerne vil ha en av hver;)

Skrevet

jeg er helt enig. spiller det virkelig noen rolle hva kjønn det blir????? jeg er jente derfor hadde det vært fint med en jente?? hallo? ja skjønner tanken... men hallo??? er ikke det at ungen er frisk som teller lenger? jeg venter selv en jente.. men tanken på kjønn det bryr meg ikke.. så lenge barnet er født friskt! SKJERPINGS!!!

Skrevet

hei folkens, ta å join victoria beckham debatten da dere, samma nivå. he he he HE HE HE. herregud at det går an.

Skrevet

Så man skal ikke få lov til å ønske seg ett kjønn spesielt... ?! Hva som er så ille med det da? Er ikke snakk om at man blir mer glad i det ene eller andre kjønnet, men det må da være lov å ønske seg ett kjønn, mer enn det andre... enten det er ene eller andre veien! Fatter ikke hvorfor du lager ett så stort problem ut av det!!

Skrevet

Må si meg enig med Catla;)

Jeg bryr meg selvfølgelig aller mest om barnet er friskt og sunt. SELVFØLGELIG!

Men ser ikke problemet her egentlig? Hva er i veien med å ha et ønske? Det blir hva det blir, og man vil jo bare ha et friskt barn. Det er vel ingen her som har sagt noe annet???

Et ønske er et ønske, behøver ikke å bety noe mer.

Skrevet

Et ønske om et spes er kjønn er noe som skjer 99% av alle her inne. MEN det er de som blir sure og bittre fordi de ikke får det kjønnet de vil ha. Noen har faktisk gått så langt som å ønske å bytte bort barnet sitt med andre fordi det ikke er riktig kjønn.

Også har en de som betaler dyre dommer for ivf i utlandet der de sorterer embryonen etter kjønn. Så de betaler mange tusen for å få et spes kjønn... Da er det ikke noe ønske mer... Da er en besatt... Og da ønsker en seg ikke bare et barn som er friskt lenger...

Skrevet

Bare det at man ønsker seg barn er vel egoistisk, kan ikke folk få ønske seg hva som helst da?? slutt å syt!

Kan ALDRI tenke meg at en eneste av disse som "ønsker" seg en jente blir SKUFFET om de får en gutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...