veldigfrustrertfrue Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Laget en gang noen nydelige vafler som jeg fann oppskriften til på boksen med vaniljesukker... "saftige vafler" eller noe slikt het de. Problemet er at den boksen har gått i bosset.... Noen som kan hjelpe meg??
Storebror & Lillesøster Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 På min boks står det bare oppskrift på vaniljeboller.
veldigfrustrertfrue Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Den var litt gammel.. gikk ut på dato, derfor den er blitt kastet... Blå boks..
veldigfrustrertfrue Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 Jippi! Fann den på nettet!! Søkt på freia vaniljesukker, og der kom den:D:D:D Disse er nyyydelige:) Freia saftige vafler Ingredienser: 2 egg 4-5 ss sukker 4-5 ts Freia Vaniljesukker 1 ts Freia Bakepulver 6 dl hvetemel 4 dl melk 2 dl kefir 50 g smør/ margarin Slike gjør du: Visp egg og sukker godt sammen. Bland alt det tørre og rør det i eggedosis sammen med melk og kefir. Tilsett så smeltet og avkjølt smør/ margarin og rør rundt. La røra stå i 30 min før steking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå