Gå til innhold

Dere som har vaniljesukker stående.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget en gang noen nydelige vafler som jeg fann oppskriften til på boksen med vaniljesukker... "saftige vafler" eller noe slikt het de. Problemet er at den boksen har gått i bosset.... Noen som kan hjelpe meg??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min boks står det bare oppskrift på vaniljeboller.

Skrevet

Den var litt gammel.. gikk ut på dato, derfor den er blitt kastet... Blå boks..

Skrevet

Jippi! Fann den på nettet!! Søkt på freia vaniljesukker, og der kom den:D:D:D

 

Disse er nyyydelige:)

 

Freia saftige vafler

 

Ingredienser:

2 egg

4-5 ss sukker

4-5 ts Freia Vaniljesukker

1 ts Freia Bakepulver

6 dl hvetemel

4 dl melk

2 dl kefir

50 g smør/ margarin

Slike gjør du:

 

Visp egg og sukker godt sammen. Bland alt det tørre og rør det i eggedosis sammen med melk og kefir. Tilsett så smeltet og avkjølt smør/ margarin og rør rundt. La røra stå i 30 min før steking.

 

 

 

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...