Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Har du noen gang tenk på at et vennlig ord fra deg.... Er det som gjør meg lykkelig...og ikke mere lei... Et lite blunk med øyet et kyss her på mitt kinn... Jeg tenker på hva kunne vært, ja tanken den er fin... Hver gang jeg tenker på deg så hopper hjertet mitt. Hva tenker du min kjære er jeg i hjertet ditt? Uansett hva som skjer med oss...vit at jeg er her. I sol og regn og sludd og vind...ved din side er der jeg ER... God helg...
Storebror & Lillesøster Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hvordan gikk det hos legen i dag sjaman?? God helg forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå