♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Vår jente har ikke mistet håret hun=) Og hun har MASSE.. Søsteren mista heller ikke noe..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 ikke alle som mister håret. Vår lille jente er 7 mnd og har masse hår, ikke mistet et hårstrå:)kanskje noen u bakhodet, men det er umulig å se iallefall... Klippet faktisk luggen hennes her en dag, ble så ekkel nedi øynene...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 snuppa mi har ikke mista noe annet enn det som har blitt slitt av i bakhodet. Har så langt og fint hår atte:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Ikke alle som mister det. Mine to jenter har ikke mistet håret sitt, annet enn det som ble slitt bort i nakken...
Linchen Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Hår? Har babyer hår? He he he... Min gullesnupp har spredte byger som slites vekk litt ujevnt. Ser snart ut som om noen har tatt en runde med gressklipperen - på tilfeldige steder!)
Love my kidz Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Hehe, sånn som du Linchen beskriver det er det på gutten min også ;-) Han er seks uker og han mister mer og mer.. ser litt komisk ut ja!! Så jeg er mer spent på når det begynner å vokse ut igjen..
snartmammapåny Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 SMåen var født med MYE hår, jeg ser tydelig at det har blitt tynnere, men tror det har litt med at hode har blitt større og. Og muligens litt har falt av, men ikke slik at det er felt som mangler liskom... Bare at det er litt tynnere;)
snartmammapåny Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Og for å svare på spm ditt;) Det har vel skjedd gradvis fra fødsel og frem til nå han er 4,5mnd tror jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå