Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår jente har ikke mistet håret hun=) Og hun har MASSE.. Søsteren mista heller ikke noe..

Skrevet

ikke alle som mister håret. Vår lille jente er 7 mnd og har masse hår, ikke mistet et hårstrå:)kanskje noen u bakhodet, men det er umulig å se iallefall...

Klippet faktisk luggen hennes her en dag, ble så ekkel nedi øynene...

Skrevet

snuppa mi har ikke mista noe annet enn det som har blitt slitt av i bakhodet. Har så langt og fint hår atte:)

Skrevet

Ikke alle som mister det. Mine to jenter har ikke mistet håret sitt, annet enn det som ble slitt bort i nakken...

Skrevet

Hår? Har babyer hår? He he he...

Min gullesnupp har spredte byger som slites vekk litt ujevnt. Ser snart ut som om noen har tatt en runde med gressklipperen - på tilfeldige steder!)

Skrevet

Hehe, sånn som du Linchen beskriver det er det på gutten min også ;-) Han er seks uker og han mister mer og mer.. ser litt komisk ut ja!! Så jeg er mer spent på når det begynner å vokse ut igjen..

Skrevet

SMåen var født med MYE hår, jeg ser tydelig at det har blitt tynnere, men tror det har litt med at hode har blitt større og.

Og muligens litt har falt av, men ikke slik at det er felt som mangler liskom... Bare at det er litt tynnere;)

Skrevet

Og for å svare på spm ditt;)

Det har vel skjedd gradvis fra fødsel og frem til nå han er 4,5mnd tror jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...