Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Hei Bare lurer på om det er flere som opplever å være hoven nedentil? Merket dette til min overraskelse nylig. Virker som det er spesielt etter jeg har stått el gått mye. Er ikke noe som er synlig el ubehadelig på noe vis, men ville bare høre med dere andre, etter som jeg ikke har hørt om det før:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 jepp. her og. Forrige svangerskap var det enda verre. Nå blir det verre og verre for hver dag synes jeg. Det er nok normalt tror jeg. Jeg var det en god stund etter fødselen og, men etter 1 mnd så gikk det tilbake....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Hadde tenkt å lage et innlegg om dette selv. Men jeg har nylig begynt med Weleda fødselsforb. olje og har etter det merket at mellomkjøttet er hovent/svullet opp. Flere som har opplevd det? Eller er det kanskje bare slik vi blir på slutten? Kan ikke huske det i forrige svangerskap... Men til HI: hvis du mener de indre kjønnsleppene, så har jeg blitt mer hoven der i begge svangerskapene. Blir normal igjen etter fødsel heldigvis :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Ja jeg synes mellomkjøttet begynte å bule ut på en måte. Tror det med weleda er tilfeldig for man starter jo med det i ca uke 34 og jeg merka d i uke 35 så d er nok bare tiden for å starte å hovne opp...
Ranveig R Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Jada. Det er heilt vanleg. Grunnen er større blodgjennomstrømming, samt at det er vanskelegare for blodet å komme seg oppover igjen (same grunn som at ein ofte kan bli litt svimmel når ein står/reiser seg opp). Fint at det ikkje er plagsomt i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Kalles åreknuter i underlivet. Blir helt forferdelig til slutt, ser ikke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå