Gå til innhold

Denne MÅ dere bare ha!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den "Grillen" som de selger på Siba eller andre eletriske butikker?

 

Helt fantastisk, en "liten" som du kan sette på kjøkkenbenken. Jeg får plass til 4 kyllingfileer inni. Den tar alt fra burger, fisk, kylling, brød (skiver/toast), grønnsaker..ja det meste kommer ikke på mer. De blir PERFEKTE!! Trenger ikke smør eller noe til steking. Og du trenger ikke gå å se hele tiden eller snu de! Vi fikk den til bryllupet og seriøst! Den gjør hverdagen vår mye mye lettere;)

 

Kan sette inni noe, gå å leke med ungene etter 10 min ca, tar jeg de ut og VOILA, middagen er klar *smiler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi :o) hørtes flott ut :o)

link??

Skrevet

Emm skal se om jeg finner:) Jahh den er flott!! tro meg;) moren min gikk å kjøpte en med en gang hehe..

Skrevet

Jeg har en slik. Kjempepraktisk! Problemet er bare at jeg glemmer å bruke den ;o) *he he*

Skrevet

Hva heter vidunderet da? Hørtes fantastisk ut...

Skrevet

Gå inn på www.siba.no

 

Til høyre trykker du på hvitevarer, deretter på småhvitt også ligger den der under grill. se om du finner den:O) Fikk ikke til linke for den ble bare www.siba.no uansett:(

Skrevet

Stemmer ja, den skviser ut fettet;)

Skrevet

Er det en Philips HD4440 KONTAKTGRILL du mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...