Helnøtt med spire:) Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Noen som har den "Grillen" som de selger på Siba eller andre eletriske butikker? Helt fantastisk, en "liten" som du kan sette på kjøkkenbenken. Jeg får plass til 4 kyllingfileer inni. Den tar alt fra burger, fisk, kylling, brød (skiver/toast), grønnsaker..ja det meste kommer ikke på mer. De blir PERFEKTE!! Trenger ikke smør eller noe til steking. Og du trenger ikke gå å se hele tiden eller snu de! Vi fikk den til bryllupet og seriøst! Den gjør hverdagen vår mye mye lettere;) Kan sette inni noe, gå å leke med ungene etter 10 min ca, tar jeg de ut og VOILA, middagen er klar *smiler*
Helnøtt med spire:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Emm skal se om jeg finner:) Jahh den er flott!! tro meg;) moren min gikk å kjøpte en med en gang hehe..
Nit@™ Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg har en slik. Kjempepraktisk! Problemet er bare at jeg glemmer å bruke den ;o) *he he*
katlinka Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Hva heter vidunderet da? Hørtes fantastisk ut...
Helnøtt med spire:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 Gå inn på www.siba.no Til høyre trykker du på hvitevarer, deretter på småhvitt også ligger den der under grill. se om du finner den:O) Fikk ikke til linke for den ble bare www.siba.no uansett:(
Helnøtt med spire:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Stemmer ja, den skviser ut fettet;)
Tommage♀♂ Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Er det en Philips HD4440 KONTAKTGRILL du mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå