Nemofish Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 og tenkte å steke dem i stekeovnen. Hvordan steker dere dem da? Hvor, hvor lenge, i hva osv... Sånne med vanlig tykkelse....
Beama Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg pleier å steke dem i stekepannen.... steker til de er gjennomstekt;) kutter i den etter en stund for å sjekke=)
Diva Muffin Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Det går fint å steke dem i ovnen. Hvis du vil ha stekeskorpe kan du brune dem litt på glovarm panne. Legg dem i ei vanlig smurt langpanne, eller på bakepapir hvis du er på slankern. Hvis du steker de på ca 180 grader vil jeg tro de trenger ca 15 min. Kjenn på dem, de blir fastere når de er stekte enn når de er rå. Hvis de er mye mykere der de er tykkest, så kan de nok stå litt til. Lurt å snu dem underveis! Det hender jeg steker kyllingbryst eller indrefilet av svin i ovnen, og snur og pensler litt med grillolje underveis. Slenger noen potetbåter sammen med kjøttet, og stenker litt grillolje på de også. Kjempegodt med salat til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå