Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Idun ........... ketshup. Kan ikke kalle opp ungen etter ketshup!!!! Laurits.......høres bare helt grusomt ut.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Opprinnelse norrøn Navnedag 31. januar Betydning norrøn id som betyr omigjen, fornyelse, iver + unn elske Kjente personer Idun(n) var Brages hustru, tok vare på de eplene gudene skulle få spise for å holde seg unge ikke oppkalt etter ketchup serru, vel heller ketchupen som er oppkalt etter Brages hustru. mye konserveringsstoffer så amn holder seg sikkert une lenger ved å spise en del.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Enig...forferdelige navn..stakkars unger/folk.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Om 50 år er det sikkert våre etterkommere som sitter her og sier: "Noah... Leander...?????? Hvem i HULESTE kaller ungene sine for det??????
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Mange dødsschtøgge navn ute og går! Noah er vel fint nok ?
Ikkelektuell Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Noahhhhhh... Hvorfor ikke bare Noa? Leander høres ut som en variant av tusenbein-dyret.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Regner med alle små Noa-gutter kommer til å bli mobbet den dagen de begynner i barnehagen og de andre ungene synger den velkjente barnesangen "Atte katte Noa"....
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Syns Idun er fint jeg. Bedre den enn ett av alle poppis navna. Hvorfor i all verden alle skal kalle ungene det samme aner ikke jeg. Sier ikke stakkars unge hvis ungen heter Idun, men heter ungen derimot: Leah, Thea, Storm, Leander eller ett annet poppis navn, DA sier jeg stakkars unge. Stakkars unge som kommer i barnehage/klasse med mange unger som heter det samme. Selv oppkaller jeg heller, liker gode gamle norske navn jeg Men sikkert noen som ikke liker det også. Smak og behag Huff...Storm er værst...stakkars unger som har foreldre med LITT for mye dilla på Cæsar *dån*
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Herregud kor trangsynt dåkker e'... Alle har sine assosiasjona til navn, uansett - går nesten ikke an å diskutere fordi man e så forskjellig. Uansett - sjelden onga no blir mobba for navn dem har, fordi det heldigvis finnes så mange ulike forskjellige navn heldigvis. Onga e flott sånnsett, Men høre at dåkker mødre kanskje blir verst på akkurat det. Skjerp dåkker!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Lurer på hva dere heter sjøl jeg, ville dere kalt ungen deres det kanskje? NEI NETTOPP!! Point taken eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå