Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Synes alle har litt mage som vises godt i uke 16 og 17. Når jeg ligger er magen min ganske flat. Ser en liten kul når jeg står, men det er ikke mye. Har fått komentar at magen begynner å vises, men da er jeg oppblåst. Holder jeg inn den blir den mye mindre. Bruker fortsatt klærne mine. Er 16+4, eller 17+1 (etter tidlig ul) Jeg tenker kanskje for mye på dette men.. Flere som ikke har/hadde særlig til mage i uke 16 og 17?
Lunagirl Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Ikke tenk på det! Og ikke bry deg om ka folk evt måtte si. Den kommer. Med min første begynte ikke magen å vises før eg va kommet halvveis! Og magen blei bare aldri sånn kjempestor. Kunne bruke de vanlige klærne mine til eg va litt over halvveis. Allikavel va gutten 3500g når han blei født. De sier det kommer an på kordan du bærer barnet; langt inne eller ute. Lykke til!
Mamzen Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Min mage kom sent begge gangene, men rundt uke 17, kom den i rekordfart!
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Første gang vistes det ikke før etter uke 20 på meg. Magen kommer nok skal du se )
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Tusen takk for svar ) Godt å vite at man ikke er alene. Skal legge bort disse tankene nå =)
Ginger-mor Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Jeg var over 6 mnd på vei da jeg fikk første spm om jeg kanskje var gravid (fra noen jeg ikke hadde fortalt det til allerede). Nå har jeg fortsatt litt liten mage, men det er i alle fall ikke tvil om at det er en babymage:) Hihi... (33+2 i dag)
twilla Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Det var mange som så meg flere ganger i uka som ikke ante at jeg var gravid så tidlig i svangerskapet...(16/17) sa det til de nærmeste rundt 12.uke, og de var veldig overrasket. Syntes nok ikke utenpå klærne i det hele tatt før jeg var godt over halvveis. har brukt vanlige klær (de som var litt romslige i utgangspunktet da:)) nesten hele veien. Nå på slutten synes jeg har passe stor mage. Alle ser at jeg er gravid, men er ikke noen hval for det liksom:) Er bare positivt, synes jeg!!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 hehe fikk ikke mage før jeg var 5 1/2 måned på vei ;o) brukte samme klærne, dongribukser å topper å alt... la på meg litt ellers da, så jeg så vel litt lubben ut ;o) men noen gravid-mage hadde jeg overhodet ikke...den kom heelt plutselig faktisk...var nesten som å stå opp en morgen og bare tenke "shit!! jeg er gravid jo...;o)!" d var litt artigt....helt forskjellig med alle,tror jeg... ) så slapp av...den kommer ;o)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Magen min synes ikke stort og jeg er 21 uker på vei =) Vi er forskjellige alle mann...
Mor&barn Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 jeg bruker de fleste av de gamle klærne mine og er 30+5,ikke buksene som er høye i livet, men ellers:) først den siste mnd folk som ikke har visst det har spurt.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 neida, det var ingen som kunne se at jeg var gravid så tidlig, faktisk så ble det ikke helt tydelig før rundt uke 25! de som visste at jeg var gravid så det naturlig nok tidligerer, men det var mange utav de jeg jobba med for eksempel som ikke visste at jeg var gravid fordi de ikke kunne se det før rundt uke 25... jeg er nå 30 uker og bruker fortsatt klærne mine, har kjøpt to mammabukser fordi de er behageligere, men gensre/skjorter/kjoler bruker jeg min vanlige størrelse enda. noen av buksene mine får jeg ikke at lenger, men da bruker jeg bare strikk i knappen;) så det kan nok ta litt tid før du får ordentlig stor mage:) jeg fikk beskjed om at dette er helt normalt hos førstegangsfødene, så du skal ikke uroe deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå