Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 hun har begynt å bite meg i puppene! To tenner nede, så du kan tenke deg hvor vondt det gjør.Hun er fem mnd, og jeg orker ikke amme henne mye mer hvis jeg risikerer å bli bitt hver gang jeg tilbyr bryst.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg har hørt noe om at de slutter å bite når de er blitt vant med tennene sine, da er det liksom ikke så spennende lenger. Men jeg forstår utrolig godt hva du går gjennom. Kjenner at ammingen begynner å bli slitsom her også, men min er 7 måneder og har bare èn tann da...! Må jo være verre med 2 tenner... Men hva med å prøve å bite tennene sammen og prøve å amme hvertfall til 6 måneder, er jo så lenge de anbefaler fullamming?
6Ymamma Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Det skjønner jeg godt! Hva med å pumpe deg da?=)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 svigermor sluttet fordi eldstemann beit henne til blods.. nicolai har hatt tenner i 6-7 mnd, og han biter oss hvis vi stikker fingrene inn i munnen hans (pga dentinox for kløen). hvis han får suss (da gaper han, og så susser jeg inni) og jeg susser for lenge, dvs så lenge at han merker at jeg har leppene mine der, så biter han meg i leppen.. det er bare du som kan bestemme om du vil amme eller ikke, og hvis du ikke vil lenger, så har du jo alltids muligheten for å pumpe deg lykke til da!
___ Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Begge mine bet meg da de fokk tenner. Det er vondt, men de sluttet med det etter bare noen dager. Yngste har 2 tenner nede og to oppe, men hun lærte ganske fort at puppen forsvant med et hyl om hun bet, så det gjør hun ikke lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå