Gå til innhold

Gutt eller Jente? Tidig link!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha....

hos meg ble det 50-50! Jaja, termin nå snart, så da får vi jo bare vente til babyen kommer ut og se om det er gutt eller jente : )

Skrevet

80 % sjans for at det blir jente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hmmmmm

Skrevet

55 % gutt

66 % jente

Skrevet

Jente. :)

Så det stemmer vel bra. For på UL ble det sagt jente. :)

 

Men jeg vil igrunn si at de tar feil med den ringtesten jeg da.. For i testen sto det at når ringen gikk i sirkel, betydde det gutt, og når ringen gikk frem og tilbake ble det jente. Det er helt motsatt av hva jeg har lært og lest andre steder..

Skrevet

60% sjangse for gutt.. Det var ikke rare greiene å skryte av..

 

La inn for forrige svangerskap også, og den skulle bli gutt med 80% snags, men fikk jente. :)

Skrevet

Det blir en gutt sto det..... Vi fikk beskjed om det på ul også...og her er det myyyye blått så jeg håper det stemmer...men for all del..ei lita tulle er like velkommen..men da må vi ut å handle mer...hihi..

 

 

Skrevet

La inn forrige

 

55 % jente, fikk gutt.

Skrevet

55%sjanse for jente:) Men jeg tror det er en liten gutt:)

Skrevet

Gratulerer du får en jente! Næheeei gjør jeg ikke nei :-)

Skrevet

tror jeg tror på di 3 ultralydene jeg hehe...

 

venter jente men testen sa gutt hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...