Stratos med 3 barn Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Unnskyld meg, men nå må jeg bare får utløp for litt frustrasjon her! Har vært dårlig i 6 uker, sånn svimmel, huepinne, tett i nesa, hoste...., som kommer og går. Lurte derfor på om jeg kanskje kunne ha blitt allergisk mot muggsoppen som er påvist på jobben (mange har blitt syke pga det). Legen tok allergi test som gudsjelov var negativ, MEN så gjør han ikke mer! Bare sier jeg får se det ann og det beste er om jeg går på jobb litt til..... Hva med å måle blodtrykk feks? Skal de ikke forsøke å finne ut av hva som feiler deg før man bare sender folk ut av kontoret igjen eller? Jeg blir så irritert! God helg!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Vet du ikke at du må være lege sjøl for å finne ut hva det feiler deg?
Stratos med 3 barn Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Jo det var jo det jeg prøvde på, men jeg tok jo feil..... Tenkte kanskje han hadde en ide, men den utdannelsen han har tatt kan umulig være mye verdt!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Hehe.. God bedring forresten =)
Kamomille Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 du kan bli syk av muggsopp uten at det slår ute på en allergitest. Hvis du ville ha målt blodtrykket ditt, så kunne du jo bare ha spurt! symptomene dine kan jo være fra muggsoppen, men det kan også være bihulebetennelse, vanlig forkjølelse, lavt jernlager osv osv. han burde iallefall tatt blodprøver!
Stratos med 3 barn Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 Jeg kom på det etterpå da vet du, at vimmelhet kan komme av feks lavt blodtrykk. Jeg ville han skulle finne ut av hva som feiler meg jeg! At jeg selv må komme med forslag til hva han kan sjekke er helt absurd! Normalt å måle blodtrykket på gravide trodde jeg også det var....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå