Stratos med 3 barn Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Unnskyld meg, men nå må jeg bare får utløp for litt frustrasjon her! Har vært dårlig i 6 uker, sånn svimmel, huepinne, tett i nesa, hoste...., som kommer og går. Lurte derfor på om jeg kanskje kunne ha blitt allergisk mot muggsoppen som er påvist på jobben (mange har blitt syke pga det). Legen tok allergi test som gudsjelov var negativ, MEN så gjør han ikke mer! Bare sier jeg får se det ann og det beste er om jeg går på jobb litt til..... Hva med å måle blodtrykk feks? Skal de ikke forsøke å finne ut av hva som feiler deg før man bare sender folk ut av kontoret igjen eller? Jeg blir så irritert! God helg!
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Bytt lege ! Jeg har hosta i 3 uker, ingen utslag på prøver, men legen sa til slutt at - nei, sånn kunne jeg ikke gå - så skrev han ut pencillin (som var ufarlig for fosteret) og nå er jeg på bedringens vei. Så noe var det vel som gjorde at jeg var dårlig. Syns legen kunne sjekka deg litt bedre for å finne årsaken. Men mange mannfolk-leger skjønner seg ikke på at man faktisk kan bli kjempesliten av å være gravid og skikkelig forkjøla i tillegg. Kroppen jobber som bare rakker'n med å være gravid, så en sykdom opp i alt det gjør at man blir sliten. Nei, se om du finner en annen lege du. Er jo lov å bytte. :-)
Spent03.01.08 Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Det beste er om du går på jobb litt til??????? Hva slahs kommentar er det? Det er det vel kanskje nettopp du som må føle på! Kjenner jeg blir provosert,-virker som han tror du bare kommer dit og finner på ting for å kunne være borte fra jobben! Nei, stå på krava og vis at du mener alvor! Be han ta noen prøver av deg og ikke minst ta blodtrykket!! Ellesr er det ikke noe annet å gjøre enn å bytte lege! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå