slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 vannet gikk akkurat kl. 24,så da var det blitt tirsdag 28.8..reiste da på sykehuset,og kl 05.41 var han ute,så fin:) fødselen gikk mye greiere enn jeg hadde forventet,men det var veldig vondt ja,hehe...glad det gikk såpass fort vertfall,for riene kom så tett at jeg ikke fikk slappet av i mellom nesten..brukte litt lystgass når slutten nærmet seg og det hjalp endel...for en følelse å få den lille kroppen opp etter alt strevet,all smerte blir glemt og tårene triller,gled dere jenter!! føler jeg sitter å ser på han hele tiden han er så nydlig,alt virker så uvirklig,tenk at vi har fått noe så fint!!
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Gratulerr med den lille gutten. Nå er målet nådd........ Kos dere masse framover og gi ham en klem fra oss her inne også.
Milla-baby Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Gratulerer så mye! ;o) Håper jeg er like heldig, termin i morgen :oD hehe Må kose dere masse videre )
Lisa*5november* Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Gratulerer så masse! Godt å høre at alt gikk bra.. Kos dere og nyt tiden isammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå