Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg er i uke 32 og har ikke engang kjøpt vogn enda ... hihi ... snakk om å ta det med ro .. ;-)) Men har kjøpt : * Klær * vognpose * gulpekluter * vogge * dyne Dere da ??
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Vi har kjøpt litt etter litt=) Hadde siste storinnhandlinga for ca 2 mnd siden, etter det hadde vi det aller meste i hus=D DEILIG Er foresten 37+6 idag.
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg ligger en uke før deg i løypa, er 33 uker og er ferdig shoppet for lengst. Hadde endel fra før da, og har kjøpt inn resten sånn i rykk og napp.... Har hengt opp stellebord, kjøpt bleier og alt sånt smått og jeg.... Men, jeg har en liten tendens til å "ta av litt" jeg da, men synes jo du har god tid da, to måneder igjen da....
StineMor_2007_ Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 hei=) jeg var ferdig med utstyret i juli jeg hehe,... så det jeg har igjenn no er sånn som bleier og salver... men det tar jeg ikke før det nermer seg litt mer hehe... har arvet en del oxo så har spart mye penger hehe... så nå venter jeg bare til termin for no e alt vasket å klart må bare re opp sengen hehe... er i uke 34+3 i dag....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Da hadde jeg blitt stressa. Husk at du ikke vet hvordan forma di blir fremover. Plutselig ligger du rett ut m svangerskapsforg. eller bekkensmerter +++++ Da hadde d vært greit å visst at alt var klart. Jeg hadde alt klart i uke 33. Den siste uka(32) kjøpte jeg småstæsj bare...: engangs-ammeinnlegg, smokk, bleier, bind, badeolje, paraset.......ja slike ting som eg ikke er så farlig om man kjøper etter hjemkomst.... Forrige svangerskap måtte jeg i uke 33 plutselig legge meg rett ned m svangerskapsforgiftning og hadde ting som ikke var kjøpt inn ennå. Det var ikke kjekt....
Ranveig R Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Er i veke 32 og har kjøpt inn litt tøy + at eg har strikka ein heil del. Har alle store ting etter storebror. Det vi manglar no er: * lammeskinn (skal vi få av mamma og pappa) * bæresjal * ullteppe (er under strikking) * hus (skal flytte inn om ca 1 mnd, viss huset er ferdigbygd til dess...) Då vi venta førstemann kjøpte vi inn litt etter kvart, for oss var det veldig gunstig å fordele utgiftene utover svangerskapet.
MissBenz Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Jeg har kjøpt absolutt ALT jeg trenger, både nødvendige og unødvendige ting. Er førstegangs. Ble ferdig med alt i uke 28. Brukte 30 000 kr tilsammen..
twoboys & a girl Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Fikk ordnet alt den siste mnd, men begynner vell tidligere nå. Noe kjøpte jeg etter fødselen, for det er enkelte ting som man oppdager at man har kjøpt for lite av og noe får man ikke brukt.
Pipolinchen & Amalie Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 jeg er uke 34+3 og rue jeh har også fått alt i huset...men man finner jo altid noe . Vi begynnte litt tidlig men kjøpte siste tingene forrige uke sp at penger ikke forsvinner med en gang. Men arvet også en god del. Føles deilig og har alt ppå plass siden man aldri vet når ungen kommer. Men har ikke sykehusbaggen klar dt kommer nå til neste uke gøy og tyster med sånne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå