1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 er på besøk fra 2. trimester..kommer hit om 2 uker...heeh men er det noen som har planer om eller erfaringer med å bruke sånn klyx når man mærker at fødselen er igang...tenke om det ikke virker itide da å man ikke rekker på do før man må dra til sykhuset.eller no..*undrer*
Tpop Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Du får vel det føden tneker jeg , jeg fikk ikke det sist gang så jeg vet ikke om det er vanlig praksis alle steder.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 ja men jeg har 2 timers kjøring til sykehuset og er ikke sikkert di rekker det når jeg komme frem hvis det skjer fort..derfor tenkte å kjøpe sånn på apoteket...i tilfelle..hehe
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Det skal jeg gjøre! Jeg fikk klyx sist da jeg kom til føden men ettersom fødselen bare tok 3 timer kommer kanskje det å gå ennå raskere denne gang. Jeg spurte på føden om det var greit at jeg tok klyx hjemme da jeg begynner å få rier og jordmoren sa det var greit.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 jeg skal ha klyx liggende hjemme i tilfelle. Hvis magen ordner seg selv slik som den gjør nå trenger jeg ikke, men syns det er greit å ha det liggende. kan jo sette i gang fødselen også da, men vet ikke om det er anbefalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå