Gå til innhold

Puh....trodde jeg måtte forlate klubben i dag...


vil ha en til=)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!er 6+6 idag og hadde en MA i samme uke i mai.I går kveld kom en kraftig blødning og jeg ble veldig engstelig. Ingen smerter akkurat som forrige gang.hadde blødd gjennom truse og bukse..måtte gå hjem fra jobb og i dag fikk jeg time hos fastlege som henviste meg til ø-hjelps tidlig UL. Jeg og min samboer var sikker på at det var over for denne gang og hadde det ganske trist i går kveld....men på UL kunne jeg få se et pitte-pitte-pitte lite hjerte som slo for harde livet og legen kunne se antydning til fostermateriale!!!!!!!ja!!!!så glad jeg ble!!!!!viser seg at slimhinnene rundt livmorhalsåpningen er svært lettblødelig og jeg og min samboer hadde samleie i går....og dette er helt nornalt:) skal tilbake om 2 uker for å se at alt går rette veien....gleder meg!!!!så deilig å oppleve at ikke alle blødninger er ille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og gratrulerer med at det gikk bra. Vi har samme termin. Jeg var hos jordmor i dag. Fikk hjertet litt i halsen. Hun skulle bare ta en test for å se om verdiene var høye. Det tok veldig laaaaaaaaaaaaaang tid før hun dukket opp igjen, og det hun sa var at den var negativ den..... Jeg fikk sjokk. Jeg har tatt 8 forskjellige tester og digitale osv. men heldigvis fikk jeg ta en ny urinprøve der, og vips etter 3 minutter var begge testene (også den hun sa var negativ...) POSITIV. Har ventet såååå lenge å dette mirakelet, så glad alt gikk bra til slutt. Hun har søkt om tidlig ultralyd (ca uke tolv!!!!!!!!!!!!!!!!!!), men det synes jeg virket sent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...