drømme_mamma er gravid Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 oppdaget at det ikke står på pakniongen at den er pasteurisert (naturell og reke ost) nå er jeg litt bekymret...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 ja jeg spiser det.men det er nesten det eneste pålegget jeg like også da....skal sjekke dette opp
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Jeg har spist kjempemye smøreost, eneste jeg fikk i meg på brødskiva i begynnelsen. Det er jo ikke ordentlig ost da, kan aldri tenke meg det er noe prob!
Teltpluggen Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Den er nok pasturisert:) alle oster i norge er pasturiserte med mindre det opplyses om noe annet på pakken:)
Labambie Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Helt korrekt sagt av Marthe! Jeg sendte nemlig mail til Tine for å spørre om akkurat det med ost. Fordi jeg kjøpte skivet ridderost,og der står det ikke no om pastaurisering. Men Tine opplyste om det at alle oster produsert i Norge,måtte være pastaurisert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå