Gjest Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Hei alle damer, ja dere leste riktig. Jeg føler meg slank og fin. Siden jeg hadde en del kilo ekstra før jeg startet, i alle fall 20. Nå har jeg i løpet av disse månedene gått ned 6-7 kg og da begynner det å synes. Maven er fin også, synes jeg selv, og det vises i ansikt og lår at jeg blir tynnere. Nå er målet å greie å holde denne gode følelsen de siste dagene, 10 dager til termin, for det hjelper virkelig på humøret. Kjenner jo hormonene, men det er mer at jeg blir rørt, enn deppa og lei meg. Bare noen snakker om fødsel, sprenger tårene. Nå skal jeg rusle en tur på kafe, og se om noen kommenterer hvor fin jeg er. (Vi bor på en liten plass hvor alle kjenner alle) Hvis ikke gjør nok mannen min det når han kommer hjem. Så skal jeg prøve å nyte dagen hvor jeg virkelig føler meg slank og fiiiiin. Ha en god helg damer. :-)
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 ) He he så kjekt å høre! Ha en fortreffelig helg du med! ( og lykke til på runden din )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå