Gå til innhold

jeg er gravid :) kan ikke tro det

Anbefalte innlegg

Skrevet

og denne mnd uten prøving...skrev et innlegg i sted om noen har IKM i dag, vi har ikke prøvd denne mnd... hadde en test liggende fra forrige mnd, som jeg tok no.. og det kom opp ett kryss med en gang.. :) har kun hatt sex 3 ganger denne mnd... trodde tante rød ville komme, er helt skjelven jeg nå, har nettopp fått ny jobb også.. hjelp.. men er glad også, prøvd i 5 mnd, dette var 6 mnd, men da prøvde vi ikke...eg har ikke tenkt på graviditet, og ikke stresset, det gjorde jeg de andre mnd... da stresset jeg og MÅTTE ha sex sånn og sånn... har forresten tatt slimløsende hostesaft, for har vært forskjølet... ellers har jeg vært veldig trøtt i det siste og sulten...ingenting annet :) håper spiren klamrer seg fast :) lykke til alle sammen.. sender masse babystøv til alle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!:)

Skrevet

Gratulerer så masse, og lykke til med spiren i magen :-)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skrevet

Gratulere så kjempe mye, tror vi prøvere stresser for mye under sexen og etter på jeg, at det kan være noe av grunnen til spiren aldrig sitter.

Men kos deg og ta vare på deg selv nå.

Lykke til i den nye jobben.

Skrevet

Gratulerer så mye, gladJenta25! Dette var gode nyheter! Så morsomt at det endelig klaffet den måneden dere ikke egentlig prøvde! Jeg håper du fortsetter å være i god for fremover.

Tusen takk for babystøv!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..........gratulerer såååååå masse:)

så utrolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen.

klem

Skrevet

Takk alle sammen :) det har ikke gått helt opp for meg enda.. for hadde aldri trodd det denne mnd :)

Skrevet

Gratulerer sååå masse og lykke til!! :)

Skrevet

Gratulerer sÅÅ mye!

Og lykke til med alt fremover!!

Psst .. jeg testet klar pos.(1-2 dager før IKM) med CB idag! Men tør liksom ikke håpe ennå..

Skrevet

da er du nok gravid, det pleier ikke å gi feilt resultat den veien ;) sier gratulerer til deg jeg :)

Skrevet

Grattis-heldigen du:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...